Lider / Liderka Zmiany

Lider / Liderka Zmiany
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • dofinansowanie do wakacji,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta i konkursy dla pracowników,
  • wolontariat pracowniczy, drużyny sportowe i CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce, świeże owoce i warzywa – podane na tacy:),
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • możliwość zdobycia uprawnień do obsługi maszyn,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Zarządzanie i koordynacja pracy personelu operacyjnego muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel (Przewodnicy etc.)
  • Zarządzanie przepustowością muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel
  • Układanie miesięcznych grafików i nadzór na wykonywanymi zadaniami zespołu
  • Współpraca z agencją outsourcingową w zakresie zapewnienia ciągłości zatrudnienia
  • Reagowania w sytuacjach awaryjnych i wdrażanie adekwatnych procedur
  • Stała współpraca z personelem muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel (Pijalni E.Wedel, ochrony, serwisu sprzątającego, serwisu technicznego)
  • Znajomość wystawy i oprowadzanie wycieczek w ramach zastępstw
  • Znajomość obsługi elementów wystawy
  • Podnoszenie kompetencji zespołu poprzez organizację/prowadzenie szkoleń i wymianę doświadczeń
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem i układaniu grafików
  • średnie wykształcenie
  • Gotowość do pracy zmianowej, w tym praca w weekendy i wybrane święta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w instytucjach kultury w obszarze obsługi klienta
  • Zdolność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków pracy
  • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole
  • Odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu działań
  • Umiejętność rozumienia i dopasowywania się do zróżnicowanych potrzeb odbiorców
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office 365
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.