Lider / Liderka ds. Kontroli zapasów i zapewnienia jakości

Career Opportunities
at Amazon

Lider / Liderka ds. Kontroli zapasów i zapewnienia jakości
Gorzyczki
Lider zespołu odpowiada za przebieg zmiany oraz za nadzorowanie i motywowanie zespołu w danym dziale w centrum logistyki e-commerce (FC). W ścisłej współpracy z Kierownikiem ds. Operacyjnych i Kierownikiem Obszaru dba o to, aby podlegający mu dział pracował zgodnie z planem. Jednym z kluczowych obowiązków jest monitorowanie sprawnej realizacji zamówień klientów oraz przestrzeganie przez zespół wskazówek bezpieczeństwa i jakości. Obejmuje to dbanie o zespół, stwarzanie atmosfery pracy sprzyjającej zaangażowaniu pracowników i eliminowanie przeszkód napotykanych przez pracowników magazynowych w trakcie zmiany, a także dostosowywanie planu zmianowego z uwzględnieniem bieżących zmian.
Właściwy kandydat cechuje się poczuciem odpowiedzialności, umiejętnością dawania przykładu we wszystkich kluczowych obszarach pracy, w tym w zakresie bezpieczeństwa i jakości, a także zdolnością do pogłębiania wiedzy merytorycznej w odniesieniu do wszystkich procesów operacyjnych w podlegającym mu dziale. 
Obowiązki
  • Tworzenie i promowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez aktywne poszukiwanie możliwości poprawy bezpieczeństwa w całym dziale
  • Dbałość o realizację zamówień klientów zgodnie ze wskazówkami jakości
  • Stałe przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu i pracownikom magazynowym kluczowych informacji dotyczących zmiany
  • Korygowanie przydziału zadań pracownikom działu w trakcie zmiany tak, aby zrealizować założony plan przy uwzględnieniu jego bieżących zmian
  • Wykonywanie poleceń przełożonego oraz eliminacja przeszkód wpływających na wyniki zmiany
  • Współpraca z działami wspierającymi i/lub innymi działami w rozwiązywaniu problemów oraz zaspokajaniu potrzeb w kluczowych obszarach decydujących o wynikach, np. w zakresie gotowości obszarów procesowych, 5S, szkoleń BHP
  • Pomoc w realizacji zamówień klientów przez bezpośrednie pracę w procesie
  • Przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej i coachingu w zakresie wydajności, jakości pracy oraz bezpieczeństwa
  • Pogłębianie wiedzy merytorycznej w zakresie wszystkich procesów operacyjnych Centrum logistyki e-commerce
Podstawowe Kwalifikacje
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (CEFR B1)
  • Znajomość obsługi komputera
  • Znajomość Pakietu (MS Office, Word, Excel),
Preferowane Kwalifikacje
  • Dobra znajomość języka angielskiego CEFR B2
  • Podstawowa znajomość metodologii Lean
  • Dbałość o szczegóły
  • Zdolność do analizowania procesów operacyjnych i znajdowania sposobów na pokonywanie trudności z nimi związanych
Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.
Składając CV i aplikację, upoważniasz firmę Amazon do przesyłania i przechowywania Twoich danych w globalnej bazie danych rekrutacji grupy Amazon oraz do ich udostępniania w celu oceny Twoich kwalifikacji pod kątem tej lub innej oferty pracy.