Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

Dla naszego Klienta, renomowanego dostawcy maszyn do przemysłu, poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko Specjalisty ds. Marketingu.

 

Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
Trójmiasto
Obowiązki:
  • Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline.
  • Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i publikacja wybranych treści. Działania w zakresie e-mail marketingu.
  • Prowadzenie i moderowanie profili firmy w mediach społecznościowych (ustalenie i realizowanie harmonogramu publikacji, monitorowanie wyników).
  • Organizacja udziału firmy w targach branżowych, konferencjach oraz innych wydarzeniach branżowych (planowanie i koordynacja działań, przygotowanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie firmy na wydarzeniu).
  • Zarządzanie budżetem marketingowym. Monitorowanie kosztów kampanii. Optymalizacja budżetu pod kątem maksymalizacji wyników.
  • Monitorowanie i analiza efektywności działań, raportowanie wyników (znajomość Google Analytics).
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego (Prokurent).
  • Efektywna współpraca z pracownikami innych działów (Zarząd, Dział handlowy, Dział serwisu).
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. marketingu lub zbliżonym. Preferowane doświadczenie związane z branżą techniczną.
  • Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii lub dziedzin pokrewnych.
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji działań marketingowych.
  • Znajomość Google ADS i Social media ADS, narzędzi graficznych do tworzenia i edytowania prostych materiałów graficznych (Adobe, Canva) oraz wiedza w zakresie Google Analytics, formularze. Mile widziana znajomość WordPress.
  • Doświadczenie w planowaniu i organizacji udziału firmy w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Wykorzystywana podczas korzystania z międzynarodowych zasobów marketingowych oraz podczas kontaktu z partnerami firmy (B2 lub wyżej).
  • Zdolność do analizowania danych, wyciągania wniosków, szybkiego reagowania na zmieniające się warunki kampanii. Umiejętność przekształcania danych w czytelne i zrozumiałe raporty. Egzekwowanie zlecanych zadań.
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy, kreatywność i inicjatywa.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o Umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanego doświadczenia, ok. 10000-11000 zł brutto.
  • Stabilne zatrudnienie w cenionej na rynku firmie o uporządkowanej strukturze oraz niskim wskaźniku rotacji.
  • Pracę w innowacyjnym środowisku z nowoczesnymi technologiami.
  • Możliwość rozwoju i udziału w projektach branżowych.
  • Pakiet benefitów częściowo pokrywanych przez pracodawcę (po okresie próbnym): Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon a w przypadku konieczności wyjazdów na targi/eventy branżowe – samochód służbowy.