Remontowa Shipbuilding S.A. jest liderem w budowie statków offshore w Europie. W swojej historii zbudowała ponad 1000 jednostek. Spółka należy do grupy kapitałowej Remontowa Holding S.A., największej grupy stoczniowej w Polsce, która zatrudnia ponad 7 tys. pracowników.
- kierowanie, nadzór i organizacja pracy zespołu z wykorzystaniem jego potencjału;
- podejmowanie decyzji w zakresie zabezpieczenia warunków organizacyjnych niezbędnych do prowadzenia prawidłowej działalności podległych pracowników;
- kontrola jakościowa wykonania prac w ramach odbioru mistrzowskiego;
- współpraca ze służbami zaopatrzenia w planowaniu zakupów dla potrzeb zespołu;
- nadzór nad dokumentacją technologiczną i materiałową;
- przygotowywanie raportów wykonawczych i powykonawczych.
- wykształcenie minimum średnie techniczne;
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego;
- znajomość programów MS Office, MS Project, AutoCAD;
- bardzo dobra umiejętność analizy danych i planowania zadań;
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym;
- umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach trudnych oraz pracy pod presją czasu;
- samodzielność w realizacji zadań, wysoka dyscyplina, bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność zarządzania zespołem i dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- bogaty pakiet benefitów, m.in. karty przedpłacone 2x w roku, dofinansowanie do wypoczynku, świąteczne upominki dla dzieci;
- dofinansowanie do programu Multisport;
- pakiet prywatnej opieki medycznej;
- szkolenia, finansowanie kursów specjalistycznych i udziału w konferencjach;
- możliwość rozwoju zawodowego.