Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Zarządzanie zakładem w oparciu o kulturę procesów efektywności produkcyjnej.
- Zarządzanie, koordynacja i odpowiedzialność za procesy zachodzące w zakładzie produkcyjnym m.in w zakresie produkcji, utrzymania ruchu, realizacji budżetów i optymalizacji kosztów.
- Aktywne zarządzanie zespołem i delegacja odpowiedzialności powierzonych zadań.
- Znajomość i propagowanie w zakładzie zasad polityki i standardów bezpieczeństw.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie minimum średnie.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz zakładem produkcyjnym.
- Znajomość procesu produkcji chemii budowlanej będzie dodatkowym atutem.
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane uprawnienia SEP do 1 KV.