i urządzenia, nowe technologie, doświadczony zespół otwarty na nowych ludzi.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- nadzór nad usuwaniem bieżących awarii instalacji oraz urządzeń energetycznych na terenie zakładu,
- udział w tworzeniu planów dotyczących remontów, zakupów materiałów, części zamiennych oraz maszyn i urządzeń. Monitorowanie realizacji tych planów oraz ocena wyników,
- optymalizacja zużycia energii. Nadzorowanie efektywnego wykorzystania paliw
- i mediów energetycznych w firmie,
- koordynowanie, nadzór nad firmami zewnętrznymi w ramach usług utrzymania ruchu oraz remontów,
- współudział w postępowaniach ofertowych,
- prowadzenie i aktualizowanie wewnętrznych schematów energetycznych,
- wykonywanie analiz technicznych i ekonomicznych, mających na celu zmniejszenie kosztów oraz poprawienie efektywności wykorzystania energii,
- nadzór nad stanem technicznym urządzeń: kontrolowanie stanu maszyn, urządzeń
- i sieci energetycznych, dbanie o ich konserwację i regularne remonty,
- nadzór nad systemami wentylacji i klimatyzacji,
- pomoc w tworzeniu rocznych, kwartalnych i miesięcznych planów konserwacji oraz remontów maszyn i urządzeń,
- przygotowywanie materiałów na spotkania dotyczące stanu urządzeń i zużycia energii.
Od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu energetyki,
- znajomości MS Office,
- sumienności i systematyczności przy wykonywaniu powierzonych zadań,
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i umiejętności interpersonalnych,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- efektywności i nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
- kreatywności i zaangażowania,
- umiejętności pracy w zespole.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomości prawa energetycznego.
U nas znajdziesz:
- stałą prace w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia,
- gwarantowana podwyżka wynagrodzenia po okresie próbnym,
- nagrody wynikające z wypracowanego wspólnie zysku,
- bogaty system benefitów:
- pakiet medyczny, współfinansowany przez pracodawcę,
- atrakcyjne warunki dodatkowego ubezpieczenia na życie,
- nagrody jubileuszowe,
- wczasy pod gruszą,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci i młodzieży,
- program poleceń,
- możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji poprzez szkolenia,
- możliwość awansu,
- współprace z doświadczonymi ekspertami i menedżerami – pasjonatami w swoich obszarach.
- Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą to zapraszamy do przesłania swojej aplikacji za pomocą przycisku aplikowania,
- możesz też do nas zadzwonić,
- możesz również przynieść do nas swoje CV, do biura przy ul. Odlewników 20.